понеділок, 12 грудня 2016 р.

Календарний план

8 клас                             ГЕОМЕТРІЯ
                                     (2 год., всього 70 год.)

1. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика.     
     5-12 класи. Видав. «Перун». Київ.2005
2. Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова.  Геометрія: Підручник для  
     8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Вежа, 2008.
3. Старова О.О. Геометрія. 8 клас. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. -144 с. – (Серія «Мій конспект»)

з/п
Назва теми
Кількість годин
Контрольні роботи
1.
Чотирикутники
24
2 + діагностична
2.
Подібність трикутників
14
2
3.
Многокутники. Площі многокутників
10
1
4.
Розв’язування прямокутних трикутників
14
1
5.
Повторення і систематизація знань
8
1


уроку
Дата провед
Т Е М А     У Р О К У
Кільк. годин
При-мітка
Тема 1. Чотирикутники
24

1.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 7 класу з теми: «Взаємне розташування прямих на площині»
1

2.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок навчального матеріалу за курс 7 класу з теми:»Трикутники», «Коло і круг»
1

3.

Діагностична контрольна робота №1 за курс 7 класу з тем: «Взаємне розташування прямих на площині», «Трикутники», «Коло і круг»
1

4.

Чотирикутник, його елементи
1

5.

Паралелограм та його властивості
1

6.

Паралелограм та його властивості
1

7.

Ознаки паралелограма
1

8.

Ознаки паралелограма
1

9.

Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості
1

10.

Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості
1

11.

Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості
1

12.

Прямокутник, ромб, квадрат та  їх властивості
1

13.

Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми: «Чотирикутники»
1

14.

Контрольна робота №2.
Тема. Чотирикутники
1

15.

Корекція знань, умінь, навичок
1

16.

Теорема Фалеса
1

17.

Середня лінія трикутника, її властивості
1

18.

Середня лінія трикутника, її властивості
1

19.

Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості
1

20.

Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості
1

21.

Вписані та центральні кути
1

22.

Вписані та центральні кути
1

23.

Вписані та описані чотирикутники
1

24.

Вписані та описані чотирикутники
1

25.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Трапеція. Вписані та описані многокутники»
1

26.

Контрольна робота №3 (комбінована).
Тема. Трапеція. Вписані та описані многокутники
1

27.

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Трапеція. Вписані та описані многокутники»
1

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники.
Описує чотирикутник і його елементи.
Зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи.
Формулює:
означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; теорему Фалеса.
Доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості прямокутника, ромба, квадрата, суми кутів чотирикутника, середньої лінії трикутника і трапеції, вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного чотирикутників, теорему Фалеса.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Тема 2. Подібність трикутників
17

28.

Узагальнена теорема Фалеса.
1

29.

Подібність трикутників
1

30.

Ознаки подібності трикутників
1

31.

Ознаки подібності трикутників
1

32.

Ознаки подібності трикутників
1

33.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Подібність трикутників»
1

34.

Контрольна робота №4 (комбінована).
Тема. Подібність трикутників
1

35.

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Подібність трикутників»
1

36.

Застосування подібності трикутників: властивість бісектриси трикутника
1

37.

Застосування подібності трикутників: середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику
1

38.

Теорема Піфагора
1

39.

Теорема Піфагора
1

40.

Перпендикуляр і похила, їх властивості
1

41.

Перпендикуляр і похила, їх властивості
1

42.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Теорема Піфагора»
1

43.

Контрольна робота № 5 (комбінована)
Тема. Теорема Піфагора
1

44.

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Теорема Піфагора»
1


Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розпізнає на малюнках подібні трикутники.
Описує похилу.
Формулює: узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників;
теорему Піфагора;
властивості перпендикуляра і похилої;
Доводить: ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; теорему Піфагора.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Тема 3. Многокутники
10

45.

Многокутник та його елементи
1

46.

Опуклі й неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника
1

47.

Вписані й описані многокутники
1

48.

Поняття площі многокутника. Основні властивості площ. Площа прямокутника
1

49.

Площа паралелограма
1

50.

Площа трапеції
1

51.

Площі трикутника
1

52.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Многокутники. Площі многокутників»
1

53.

Контрольна робота № 6(комбінована).
Тема. Многокутники. Площі многокутників
1

54.

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многокутники. Площі многокутників»
1

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Пояснює, що таке площа многокутника.
Описує многокутник, його елементи; опуклі й неопуклі многокутники, основні властивості площ.
Зображує та знаходить на малюнках многокутник і його елементи, многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.
Формулює:
означення: многокутника, вписаного у коло, многокутника, описаного навколо кола;
теореми: про суму кутів опуклого многокутника; про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Доводить теореми про площі паралелограма, трикутника, трапеції.
Знаходить площі многокутників,  використовуючи вивчені властивості й формули.
Застосовує вивчені означення і властивості  до розв’язування задач.
Тема 4. Розв’язування прямокутних трикутників
11

55.

Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
1

56.

Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника
1

57.

Значення синуса, косинуса й тангенса деяких кутів
1






58.

Розв’язування прямокутних трикутників
1

59.

Розв’язування прямокутних трикутників
1

60.

Розв’язування прикладних задач
1

61.

Застосування тригонометричних функцій
1

62.

Застосування тригонометричних функцій
1

63.

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування прямокутних трикутників»
1

64.

Контрольна робота №7 (комбінована).
Тема. Розв’язування прямокутних трикутників
1

65.

Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування прямокутних трикутників»
1

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Формулює:
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника;
співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 30°, 45°, 60°.
Розв’язує прямокутні трикутники.
Застосовує алгоритми  розв’язування  прямокутних трикутників до розв’язування  простіших прикладних задач.

Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу
5

66.

Повторення означень, властивостей  і ознак всіх видів чотирикутників
1

67.

Повторення означення подібних трикутників та ознак подібності трикутників
1

68.

Повторити поняття многокутника та його елементів, формул для обчислення площ многокутників
1

69.

Контрольна робота №8 (підсумкова).
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу
1

70.

Корекція знань, умінь та навичок. Підсумковий урок
1


Немає коментарів:

Дописати коментар