8 клас ГЕОМЕТРІЯ
(2 год., всього 70 год.)
1. Програма для загальноосвітніх навчальних
закладів. Математика.
5-12
класи. Видав. «Перун». Київ.2005
8 класу загальноосвітніх навчальних
закладів. – К.: Вежа, 2008.
3. Старова О.О. Геометрія. 8 клас. – Х.: Вид.
група «Основа», 2009. -144 с. – (Серія «Мій конспект»)
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Контрольні роботи
|
1.
|
Чотирикутники
|
24
|
2 + діагностична
|
2.
|
Подібність трикутників
|
14
|
2
|
3.
|
Многокутники. Площі многокутників
|
10
|
1
|
4.
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
14
|
1
|
5.
|
Повторення і систематизація знань
|
8
|
1
|
№ уроку
|
Дата провед
|
Т Е М А У Р О
К У
|
Кільк. годин
|
При-мітка
|
|
Тема 1. Чотирикутники
|
24
|
|
|||
1.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок навчального
матеріалу за курс 7 класу з теми: «Взаємне розташування прямих на площині»
|
1
|
|
|
2.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок навчального
матеріалу за курс 7 класу з теми:»Трикутники», «Коло і круг»
|
1
|
|
|
3.
|
|
Діагностична контрольна робота №1 за курс 7 класу з тем: «Взаємне
розташування прямих на площині», «Трикутники», «Коло і круг»
|
1
|
|
|
4.
|
|
Чотирикутник, його елементи
|
1
|
|
|
5.
|
|
Паралелограм та його властивості
|
1
|
|
|
6.
|
|
Паралелограм та його властивості
|
1
|
|
|
7.
|
|
Ознаки паралелограма
|
1
|
|
|
8.
|
|
Ознаки паралелограма
|
1
|
|
|
9.
|
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
1
|
|
|
10.
|
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
1
|
|
|
11.
|
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
1
|
|
|
12.
|
|
Прямокутник, ромб, квадрат та їх
властивості
|
1
|
|
|
13.
|
|
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок з теми:
«Чотирикутники»
|
1
|
|
|
14.
|
|
Контрольна робота №2.
Тема. Чотирикутники
|
1
|
|
|
15.
|
|
Корекція знань, умінь, навичок
|
1
|
|
|
16.
|
|
Теорема Фалеса
|
1
|
|
|
17.
|
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
1
|
|
|
18.
|
|
Середня лінія трикутника, її властивості
|
1
|
|
|
19.
|
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості
|
1
|
|
|
20.
|
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості
|
1
|
|
|
21.
|
|
Вписані та центральні кути
|
1
|
|
|
22.
|
|
Вписані та центральні кути
|
1
|
|
|
23.
|
|
Вписані та описані чотирикутники
|
1
|
|
|
24.
|
|
Вписані та описані чотирикутники
|
1
|
|
|
25.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Трапеція.
Вписані та описані многокутники»
|
1
|
|
|
26.
|
|
Контрольна робота №3 (комбінована).
Тема. Трапеція. Вписані та описані многокутники
|
1
|
|
|
27.
|
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Трапеція. Вписані та описані
многокутники»
|
1
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Розпізнає опуклі й неопуклі чотирикутники.
Описує чотирикутник і його елементи.
Зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи.
Формулює:
означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних
кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і
трапеції; ознаки паралелограма;
вписаного і описаного чотирикутників; теорему Фалеса.
Доводить властивості й ознаки паралелограма, властивості прямокутника, ромба,
квадрата, суми кутів чотирикутника, середньої лінії трикутника і трапеції,
вписаних та центральних кутів, вписаного та описаного чотирикутників, теорему
Фалеса.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
|||||
Тема 2. Подібність трикутників
|
17
|
|
|||
28.
|
|
Узагальнена теорема Фалеса.
|
1
|
|
|
29.
|
|
Подібність трикутників
|
1
|
|
|
30.
|
|
Ознаки подібності трикутників
|
1
|
|
|
31.
|
|
Ознаки подібності трикутників
|
1
|
|
|
32.
|
|
Ознаки подібності трикутників
|
1
|
|
|
33.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Подібність
трикутників»
|
1
|
|
|
34.
|
|
Контрольна робота №4 (комбінована).
Тема. Подібність трикутників
|
1
|
|
|
35.
|
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Подібність трикутників»
|
1
|
|
|
36.
|
|
Застосування подібності трикутників: властивість бісектриси трикутника
|
1
|
|
|
37.
|
|
Застосування подібності трикутників: середні пропорційні відрізки в
прямокутному трикутнику
|
1
|
|
|
38.
|
|
Теорема Піфагора
|
1
|
|
|
39.
|
|
Теорема Піфагора
|
1
|
|
|
40.
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості
|
1
|
|
|
41.
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості
|
1
|
|
|
42.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми: «Теорема
Піфагора»
|
1
|
|
|
43.
|
|
Контрольна робота № 5 (комбінована)
Тема. Теорема Піфагора
|
1
|
|
|
44.
|
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Теорема Піфагора»
|
1
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Розпізнає на малюнках подібні
трикутники.
Описує похилу.
Формулює: узагальнену теорему Фалеса;
означення подібних трикутників;
ознаки подібності трикутників;
теорему Піфагора;
властивості перпендикуляра і
похилої;
Доводить: ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки
в прямокутному трикутнику; теорему Піфагора.
Застосовує вивчені означення і
властивості до розв’язування задач.
|
|||||
Тема 3. Многокутники
|
10
|
|
|||
45.
|
|
Многокутник та його елементи
|
1
|
|
|
46.
|
|
Опуклі й неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника
|
1
|
|
|
47.
|
|
Вписані й описані многокутники
|
1
|
|
|
48.
|
|
Поняття площі многокутника. Основні властивості площ. Площа прямокутника
|
1
|
|
|
49.
|
|
Площа паралелограма
|
1
|
|
|
50.
|
|
Площа трапеції
|
1
|
|
|
51.
|
|
Площі трикутника
|
1
|
|
|
52.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми:
«Многокутники. Площі многокутників»
|
1
|
|
|
53.
|
|
Контрольна робота № 6(комбінована).
Тема. Многокутники. Площі многокутників
|
1
|
|
|
54.
|
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Многокутники. Площі
многокутників»
|
1
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Пояснює, що таке площа многокутника.
Описує многокутник, його елементи; опуклі й неопуклі многокутники, основні
властивості площ.
Зображує та знаходить на малюнках многокутник і його
елементи, многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.
Формулює:
означення: многокутника, вписаного у коло, многокутника,
описаного навколо кола;
теореми: про суму кутів опуклого многокутника; про площу
прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Доводить теореми про площі паралелограма, трикутника,
трапеції.
Знаходить площі многокутників, використовуючи вивчені властивості й
формули.
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.
|
|||||
Тема 4. Розв’язування
прямокутних трикутників
|
11
|
|
|||
55.
|
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника
|
1
|
|
|
56.
|
|
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника
|
1
|
|
|
57.
|
|
Значення синуса, косинуса й тангенса деяких кутів
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58.
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
1
|
|
|
59.
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників
|
1
|
|
|
60.
|
|
Розв’язування прикладних задач
|
1
|
|
|
61.
|
|
Застосування тригонометричних функцій
|
1
|
|
|
62.
|
|
Застосування тригонометричних функцій
|
1
|
|
|
63.
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми:
«Розв’язування прямокутних трикутників»
|
1
|
|
|
64.
|
|
Контрольна робота №7 (комбінована).
Тема. Розв’язування прямокутних трикутників
|
1
|
|
|
65.
|
|
Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Розв’язування прямокутних
трикутників»
|
1
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
Формулює:
означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута
прямокутного трикутника;
співвідношення між сторонами та кутами прямокутного
трикутника.
Знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів
30°, 45°, 60°.
Розв’язує прямокутні трикутники.
Застосовує алгоритми розв’язування прямокутних трикутників до
розв’язування простіших прикладних
задач.
|
|||||
Тема 5. Повторення і
систематизація навчального матеріалу
|
5
|
|
|||
66.
|
|
Повторення означень, властивостей
і ознак всіх видів чотирикутників
|
1
|
|
|
67.
|
|
Повторення означення подібних трикутників та ознак подібності трикутників
|
1
|
|
|
68.
|
|
Повторити поняття многокутника та його елементів, формул для обчислення
площ многокутників
|
1
|
|
|
69.
|
|
Контрольна робота №8 (підсумкова).
Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
1
|
|
|
70.
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. Підсумковий урок
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар